tag:blogger.com,1999:blog-3941907638371810246.post1934685621567253686..comments2015-07-26T14:30:00.506+02:00Comments on jangan dabla thinking: Aj, så klumpigt.a jangbrandhttp://www.blogger.com/profile/14149892339790111307noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3941907638371810246.post-44934248343902813932009-10-06T21:23:01.364+02:002009-10-06T21:23:01.364+02:00Det är inte superenkelt va? Om ärendet är att över...Det är inte superenkelt va? Om ärendet är att övertyga dig om att byta till autogiro är det inte juste att försöka låtsas som om det handlar om något annat?<br /><br />Alltså, det är ju enkelt att förbättra processen du beskriver ovan. Den känner jag för övrigt igen allt för väl.<br /><br />Jag tror det bästa är för föreningarna att alltid ha en ärlig kanal för dialog öppen. Sen kan de väl lägga kostnaden för betalningshanteringen på medlemmen och berätta på inbetalningskortet att man kan bli av med kostnaden medelst autogiro?Anonymousnoreply@blogger.com